Известие

Collapse
No announcement yet.

НЕУСТАНОВИМ проблем - помощ!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • НЕУСТАНОВИМ проблем - помощ!

    Здравейте,
    От известно време като дам пълен десен на място и като потегля много бавно се чува някакво претупване отдолу, като пукане даже, и тва един-два пъти и после спира. Т.е не е постоянно като каре както се чува. В сервиза мислеха че е ляв кормилен накрайник, но като ми сменяха тампоните на преден носач - ляв, се оказа че всичко е ок. След тампоните, пука по-слабо, но все пак го има. Какво е това. Дали може да е кормилната рейка? Моля за помощ!
    ПС: Тва се чува само на пълен десен, на пълен ляв - не!
    Alfa Romeo 156 2.0TS '98 - произведена, '99-'06 - 1-ви собственик
    Alfa Romeo 145 1.6TS 11.2000 - на жената


  • #2
    Re: НЕУСТАНОВИМ проблем - помощ!

    Първоначално публикувано от radop
    Здравейте,
    От известно време като дам пълен десен на място и като потегля много бавно се чува някакво претупване отдолу, като пукане даже, и тва един-два пъти и после спира. Т.е не е постоянно като каре както се чува. В сервиза мислеха че е ляв кормилен накрайник, но като ми сменяха тампоните на преден носач - ляв, се оказа че всичко е ок. След тампоните, пука по-слабо, но все пак го има. Какво е това. Дали може да е кормилната рейка? Моля за помощ!
    ПС: Тва се чува само на пълен десен, на пълен ляв - не!
    Най-напред да ти кажа, че може и да не е като при мен, но пък може и да помогне.
    При мен имаше такъв звук, но при пълен ляв. Оказа се че тампоните, на които се държи двигателя са за смяна и двигателя опираше леко във вътрешното каре при пълен ляв.
    След смяната на тампоните с нови, двигателя се повдигна с близо два сантиметра и повече не чух тия звуци.
    Така беше при мен. Успех!
    ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
    ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
    ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
    ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

    Comment


    • #3
      И при мен го има същото при пълен десен. И аз мислях, че е каре. Даже мислях тази седмица да ходя на канал да го отварям да го гледам.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        При мен е при пълен ляв
        156 1.8 TS

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от oem
          И при мен го има същото при пълен десен. И аз мислях, че е каре. Даже мислях тази седмица да ходя на канал да го отварям да го гледам.
          Гледам че доста се занимаваш с твоята алфа, а па и проблема ти звучи като моя, стига да не е постоянно пукането, щото при мене е 2-3 пъти и край, така че ако откриеш какво е - пиши! А иначе според мене има разлика дали е с пълен ляв или десен, защото двигателя е от дясната страна и там са му и тампоните, и само там мойе да опира в карето, от другата страна не би трябвало...А и странното е че намаля след смяната на тампони на ляв носач. Преди направо риташе!
          Alfa Romeo 156 2.0TS '98 - произведена, '99-'06 - 1-ви собственик
          Alfa Romeo 145 1.6TS 11.2000 - на жената

          Comment


          • #6
            доколкот знам щом е на пълен ляв или десен трябва да е каре или нещо каре свързано, но най вероятно каре.

            Хлопела караше с едно каре дет на лек ляв се чуваше на поне 30метра, така че може просто да си го сложите в списъка за смяна и да го планирате в удобно за вас време.
            Honda CB 500
            Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
            Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
            Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от lord_chuldarkar
              доколкот знам щом е на пълен ляв или десен трябва да е каре или нещо каре свързано, но най вероятно каре.

              Хлопела караше с едно каре дет на лек ляв се чуваше на поне 30метра, така че може просто да си го сложите в списъка за смяна и да го планирате в удобно за вас време.
              Идеята е че като е каре трака постоянно докато изправиш, докато тука е 2-3 пъти и край. Така че отпада варианта с карето.
              Alfa Romeo 156 2.0TS '98 - произведена, '99-'06 - 1-ви собственик
              Alfa Romeo 145 1.6TS 11.2000 - на жената

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от radop
                Първоначално публикувано от lord_chuldarkar
                доколкот знам щом е на пълен ляв или десен трябва да е каре или нещо каре свързано, но най вероятно каре.

                Хлопела караше с едно каре дет на лек ляв се чуваше на поне 30метра, така че може просто да си го сложите в списъка за смяна и да го планирате в удобно за вас време.
                Идеята е че като е каре трака постоянно докато изправиш, докато тука е 2-3 пъти и край. Така че отпада варианта с карето.
                Що да отпада.
                Не е задължително на 100%.
                Аз съм имал проблеми само с 1 щракване като тръгва колата, няма значение дали направо или в някоя посока.
                Е оказа се от каре в крайна сметка.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Comment


                • #9
                  Колега, отивай да ти гледат окачването! Много възможно болта, който държи долния носач към магарето (моста) да се е разхлабил поради една или друга причина (криво маргаре-донагласен болт, разбита резба и пр.) Дано не е това, ама да не се утрепеш някъде, че злето. Кажи им да ти видят предния мост внимателно.
                  Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена

                  Comment


                  • #10
                    При е щракане. И го има само когато обръщам с пълен десен и само на определени места. На паркинга пред работа. На паркинга пред блока. И май само тогава го чувам. И прищраква със скороста на колата. Примерно ако се движа бавно интервала м/у шракванията е по малък от колкото при по висока скорост. Мисля, че при мен е каре.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от oem
                      При е щракане. И го има само когато обръщам с пълен десен и само на определени места. На паркинга пред работа. На паркинга пред блока. И май само тогава го чувам. И прищраква със скороста на колата. Примерно ако се движа бавно интервала м/у шракванията е по малък от колкото при по висока скорост. Мисля, че при мен е каре.
                      Много проблеми с твоята кола, колега, доволно те разиграва...
                      Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от oem
                        . И прищраква със скороста на колата. Примерно ако се движа бавно интервала м/у шракванията е по малък от колкото при по висока скорост.
                        Ако прещраква със скороста на колата не би ли трябвало при по-малка скорост интервала да е по-голям т.е. да прещраква по рядко и обратното?
                        Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                        ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                        Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Old Fox
                          Първоначално публикувано от oem
                          . И прищраква със скороста на колата. Примерно ако се движа бавно интервала м/у шракванията е по малък от колкото при по висока скорост.
                          Ако прещраква със скороста на колата не би ли трябвало при по-малка скорост интервала да е по-голям т.е. да прещраква по рядко и обратното?
                          Ъъъ да де объркал съм се.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Колеги, трябва ли да сменям цялото предно окачване, за да изчезне проблема, или някой ще помогне малко с предположения, различни от "каре". Може ли да е корм. рейка например?
                            Alfa Romeo 156 2.0TS '98 - произведена, '99-'06 - 1-ви собственик
                            Alfa Romeo 145 1.6TS 11.2000 - на жената

                            Comment


                            • #15
                              >хвърля боб

                              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                              Comment

                              Working...
                              X